Сертификована општина са повољним пословним окружењем

Добродошли

 

Поштовани суграђани,

добродошли на интернет портал града Пирота. Позивамо Вас да узмете активно учешће у раду локалних органа града Пирота тиме што ћете изнети своје сугестије и предлоге. Опширније

 мр Владан Васић, градоначелник Пирота

Више од 2500 запослених у локалној самоуправи обучено је на различите теме у области стручног усавршавања и управљања људским ресурсима, израђено је више од 30 модела аката за ефикаснију и квалитетнију примену савремених принципа управљања људским ресурсима у локалној самоуправи, закључено је на завршној конференцији пројекта Управљање људским ресурсима у локалној самоуправи”, која је одржана 5. децембра у Београду.

Овом приликом, наглашено је да је учинак у области људских ресурса просечно увећан за 34 одсто у 20 пилот локалних самоуправа у којима је пружена консултантска подршка за унапређење система управљања људским ресурсима. Пројекат су финансирали Европска унија и Савет Европе, а реализовао је Савет Европе у сарадњи са Сталном конференцијом градова и општина (СКГО) и Министарством државне управе и локалне самоуправе Србије.
У оквиру пројекта Савет Европе пружио је стручну подршку за 20 пилот градова/општина (Београд, Бач, Бујановац, Ваљево, Зрењанин, Крагујевац, Краљево, Лозница, Медвеђа, Ниш, Нови Сад, Панчево, Пирот, Рашка, Савски Венац, Смедерево, Стари Град, Сврљиг, Трстеник и Чачак.), којима су овом приликом додељени сертификати за унапређење функције управљања људским ресурсима.
Циљ пројекта је да кроз успостављање професионалног система обуке и боље управљање људским ресурсима достигне већи степен ефикасности и задовољства грађана радом општина и градова, рекла је тим поводом Весна Влатковић, шеф одсека за људске ресурсе и опште послове.
Државни секретар у Министарству државне управе и локалне самоуправе Зоран Касаловић рекао је на јучерашњем скупу да је Закон о запосленима у аутономним покрајинама и јединицама локалне самоуправе, који је усвојен у фебруару прошле године, успоставио нови службенички систем и нови систем стручног усавршавања за запослене. Додао је и да се ради на формирању Националне академије за јавну управу која ће први пут обезбедити стручно усавршавање на једном месту. Истакао је да је кроз овај пројекат, у оквиру пакета подршке 1388 учесника из 90 локалних самоуправа, учествовало током 2017. на различитим обукама

Представник Делегације Европске уније у Србији Стефан Худолин истакао је да је реформа јавна управе од суштинског значаја за Европску унију, а посебно у оквиру приступања нових држава чланица. Истакао је да је најважнији стуб реформе управе у Србији успостављање професионалне државне управе и додао је да је захваљујући овом пројекту успостављен оквир који представља добру основу за реформе у управљању људским ресурсима.

Генерални секретар СКГО Ђорђе Станичић рекао је да је СКГО увек била за професионализацију, укидање непотизма, подизање угледа запослених у локалним самоуправама, као и за то да локалне самоуправе буду услужно место за све грађане и привреду. Подсетио је и да је СКГО формирао Мрежу за људске ресурсе која обухвата око 180 општина и омогућава међусобну сарадњу.

Шеф Мисије Савета Европе Тим Картрајт оценио је да је овим пројектом успостављен темељ за процес реформе државне управе у Србији и додао да је добро управљање један од приоритета за Савет Европе у Србији. Он је оценио и да ће формирање Националне академије бити велики корак за унапређење државне управе у Србији и додао да је потребно подржати тај пројекат. Додао је и да грађани очекују ефикасне и транспарентне услуге и љубазну јавну управу.

Извор: Плусонлине

Захтев за приступ информацијама од јавног значаја

Влада Републике Cрбије

Народна Скупштина Републике Србије

Министарство државне Управе и локалне Самоуправе

Агенција за привредне регистре

еУправа Републике Србије

Јавни бележник

Јавни бележник

Ђорђе Петровић
Српских владара 118
Телефон: +381 (0)10 310 045
Мобилни: +381 (0)66 310 045
e-пошта: jbeleznikpetrovic@gmail.com

 

Joomla templates by Joomlashine